Sdílejte

Správný SEO konzultant se neustále snaží být v obraze. Snaží se mít neustále rozhled o tom, co se v oblasti, v níž pracuje, děje. Zajímá se tedy o aktuální novinky, o poznámky a názory dalších kolegů z marketingu a vytváří si tak svůj názor. 

V poslední době jsou SEO konzultanti poměrně vyhledávaní, protože optimalizaci pro internetové vyhledávače jen tak někdo nerozumí. Mnozí marketingové specialisté podnikají na volné noze, protože se jim zkrátka nabídky jenom hrnou. Není se čemu divit, pokud jsou dobří. Vydělávání na internetu a pomocí reklam je dnes to nejlehčí vydělávání vůbec. Pokud máte svou stránku, putují vám peníze nejen za reklamy, ale také za samotný proklik. SEO specialista se vám stará o to, aby byla vaše stránka vyhledávána naprosto snadno a aby na ni narazil každý uživatel, který se zajímá o danou tematiku, kterou na svém webu řešíte a o kterou se na svém webu zajímáte. 

Aby však byl SEO konzultant stále žádaný a měl stále své klienty, musí mít již zmiňovaná přehled o novinkách, které se dějí v jeho oblasti. O nejvíce novinek a nejvíce inovací se každý měsíc postará Google, který si tak stále drží jistou vzdálenost od konkurence. S čím novým přišel tentokrát?

Testovalo se černobílé rozhraní

Možná jste to už zaznamenali – proběhlo to totiž jak v Česku, tak i u našich bratrů Slováků. Google opakovaně prováděl testování černobílých výsledků ve vyhledávání. V tomto aktuálním testovacím období si však tohoto testování mohl všimnout vážně i běžný uživatel. Šlo totiž vážně okatě vidět. Mimo rozhraní barev se tento styl specifikuje tím, že URL nejsou umístěny pod titulky, ale jsou umístěny naopak nad nimi. 

Mimo testování černobílého rozhraní přišel Google konkrétně s jedenácti novinkami a změnami v Google Marketing Next, zajímal se více o reklamy a bude také možno nakupovat přímo ve vyhledávání Googlu.