Reklamní předměty rozdáváte za účelem propagace své společnosti (v poslední době se těší velké popularitě hlavně roušky s potiskem). Pomohou vám také v budování dobrého jména, pokud jsou dostatečně kvalitní. Až 53 % lidí budou vaše reklamní předměty používat minimálně jednou za týden. A to po dobu průměrně dvou let. To znamená dlouhotrvající reklamu, která se v dlouhodobém časovém období vyplatí více, než například reklama internetová. V neposlední řadě také musíme zmínit to, že reklamní předměty posilují a zlepšují vztahy mezi vámi a vašimi zákazníky či obchodními partnery.

Zvyšují ochotu nakupovat

Reklamní předměty zvyšují ochotu lidí u vás nakupovat, a to o více, než 30 %! A i když šlápnete vedle a darujete něco, co daná osoba nepotřebuje, jen asi 20 % lidí ji vyhodí. Je ale vhodné vybírat takové předměty, které se budou druhé straně hodit. Protože čím více se budou hodit, tím déle se budou používat – a tím delší bude účinek reklamních předmětů. Proto je také důležitá kvalita reklamních předmětů. Neměly by se rozpadnout za dříve, než dva roky, protože až 60 % lidí, tyto předměty skutečně takto dlouhou dobu má. Některé předměty mají ale časové omezení – například diáře, které využíváme obvykle jen v aktuální rok.

Koho obdarováváte?

Je dobré zaměřit se také na to, koho chcete obdarovat. Muži nejraději dostávají trička a čepice, ženy zase hrnečky a kancelářské potřeby. Zvolit můžete také originální předměty, které ale budou souviset se zaměřením vaší společnosti. Čím originálnější budete, tím více se můžete zapsat do podvědomí svých obchodních partnerů a zákazníků – na druhou stranu byste to ale neměli příliš přehánět, aby si dárek někdo nevyložil chybně.

Odečtěte si je z daní

Jednou z obrovských výhod reklamních předmětů je to, že si je můžete odečíst z daní. Pokud budou splňovat tři podmínky:

  • Musí na nich být logo, ochranná známka nebo propagovaný produkt vaší společnosti.
  • Cena nesmí přesahovat 500 Kč (u plátce bez DPH, u neplátce vč. DPH).
  • Nesmí se jednat o předměty podléhající spotřební dani (s výjimkou nešumivých vín).

Předchozí článekJak to chodí při povodních nebo zatopení domu v případě dřevostavby?
Další článekRekonstrukce bytu krok za krokem