Sdílejte

V poslední době se děje hromada novinek v různých oblastech. Nejvíce novinek ale děje v oblasti SEO. Pokud se tedy zajímáte o oblast internetového marketingu a optimalizace webových stránek, tak čtěte dále.

O nejvíce novinek se klasicky postaral Google. Ten však na sebe smetl pozornost jenom díky pokutě, kterou dostal od Evropské komise. Ta mu bohužel pokazila rekordní zisky, kterých by tak dosáhl. Místo toho však dostal jen rekordní pokutu, protože prý zneužíval svého dominantního postavení na trhu a zvýhodňoval své produkty v Nákupech Google. Takovou pozornost však měl raději svést na své novinky, kterých je víc jak dost. 

Mezi ty hlavní například patří hned jedenáct změn v Google Marketing Next. Mezi takovou nejzajímavější inovaci patří nakupování pomocí hlasového vyhledávání na mobilním telefonu, což je rozhodně rychlejší a snadnější možnost nakupování. Mimo to také prohlásil, že už neplánuje zvýšit hodnotu hodnotícího faktoru HTTPS. 

Takových novinek je však habaděj, přesto tou nejdiskutovanější novinkou je rozhodně mobilní index, o jehož spuštění se spekuluje neustále. Nejdříve se mělo za to, že tento mobilní index bude spuštěn do konce tohoto roku, ale nyní je zřejmé, že se to bohužel nestihne. Prý se však má spouštět nějak postupně, tak uvidíme, kdy tedy spatří světlo světa. 

Proč se termín spuštění stále posouvá?

Všechno má svůj čas. To platí dvojnásob u technologií a jejich nových inovací. U mobilního indexu je asi nejvíce problematické sladit desktopové a mobilní vyhledávání a konečné hodnocení webů tak, aby nedošlo k takovým změnám, která bychom jako běžní uživatelé mohli spatřit.  Termín se tak podle všeho bude ještě nějakou tu dobu posouvat, ale údajné spouštění indexu postupnou formou je rozhodně možné. Kdo ví, kdy se však takové první spuštění stane. Google ještě donedávna nevěděl, jakým způsobem se vůbec budou hodnotit zpětné odkazy.